Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site resprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea
Autentificare, Inregistrare, Contact     0741-051-540     Aveti in cos 0 produse, in valoare totala de 0 lei.
Procesul verbal de recepție provizorie (Cod 14-2-5/a) este un formular tipizat, fără regim special şi este un document de evidență operativă a stadiului în care se găsește o investiție.

1. Serveşte ca:
- document de înregistrare în evidenta operativa si în contabilitate;
- document de consemnare a stadiului în care se afla obiectivul de investitii;
- document de apreciere a calitatii lucrarilor privind obiectivul de investitii;
- document de constatare a îndeplinirii conditiilor de receptie provizorie a obiectivului de investitii (cod 14-2-5/a);
- document de aprobare a receptiei provizorii a obiectivului de investitii (cod 14-2- 5/a).
2. Se întocmeste în trei exemplare, la data punerii în functiune a mijlocului fix, astfel:
- procesul-verbal de receptie provizorie (cod 14-2-5/a) se întocmeste pentru utilajele care necesita montaj, dar care nu necesita probe tehnologice, produse cu ciclu lung de fabricatie care depasesc un exercitiu bugetar, realizate pe faze de fabricatie, precum si cladirile si constructiile speciale care nu deservesc procese tehnologice, acestea considerându-se puse în functiune la data terminarii montajului, respectiv la data terminarii constructiei;
Se întocmeşte de către secretarul comisiei numite pentru recepţionarea obiectivului de investiţii, în prezenţa membrilor comisiei care este formată din: preşedinte, specialişti-consultanţi, asistenţi la recepţie.
3. Circulă:
- la persoanele care fac parte din comisie (exemplarele 1, 2 si 3);
- la compartimentul care efectueaza operatiunea de control financiar preventiv (exemplarul 2);
- la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea si înregistrarea procesuluiverbal de receptie (exemplarele 2 şi 3).
4. Se arhivează:
La furnizor (antreprenor):
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarele 2 si 3).
La beneficiar:
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1).

Fișierul propus se întinde pe două pagini și conține datele minimale obligatorii. Acesta este complet editabil, descărcat în formatele: .doc sau .odt, sau poate fi imprimat și completat de mână, descărcat în formatul .pdf.
Alte produse recomandate ...